Omawiamy Wszystkie Gry

Omawiamy różne gry,użytkownik robi wątek i się dzielimy informacjami :-)


#1 2013-04-11 16:53:01

English Style

Administrator

Zarejestrowany: 2013-04-10
Posty: 57847827
Punktów :   

Margonem-Gra RPG

Witajcie,gra Margonem jest stworzona przez twórcęgry Thinkera i jest ona grą RPG
Fajna grafika 2D dopracowana... ma duży zespół graczy itp.
Co ja wam będe mówić.
Zagrajcie sami!!

www.margonem.pl

a jeżeli wam mało to przeczytajcie mój blog na temat tej gry (nie aktywny blog ale zawsze coś tam )

http://margonemserwclassictrop.blogspot.com/


Pozdrawiam
MajorGrand


http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRxCANX452QE5Ohs_Lg2pReBjZcp78b3LWpJ5cKurOYLFVlq6kA1w

Offline

#2 2013-04-12 17:16:14

John Rambo

Użytkownik

Zarejestrowany: 2013-04-12
Posty: 5
Punktów :   

Re: Margonem-Gra RPG

Tancerz Ostrzy jest prawdziwym mistrzem dwóch ostrzy. Walczy dwoma broniami na raz i nie nosi tarczy. Robi częste uniki, jest zwinny i dobry na PvP. Zdobywanie doświadczenia sprawia mu zazwyczaj ogromną trudność...

Tropiciel to łowca posługujący się broniami dystansowymi jak i magią. Jest mistrzem walki na dystans. Wykańcza przeciwnika zanim ten do niego dojdzie.Posiada dużo zręczności i intelektu. Jest postacią najlepszą do zdobywania doświadczenia i walki z innymi graczami.
Wojownik  ( 5 pozycji )
Wojownik jest potężną postacią walczącą wręcz białą bronią. Posiada bardzo dużo siły, nosi ciężkie pancerze i jest mistrzem walki w zwarciu. Posiada także najwięcej punktów życia w grze. Jest dobry do zdobywania doświadczenia, jednak nie najlepszy na PvP.


Paladyn jest profesją posługującą się zarówno mieczem i magią. Potrafi zablokować wiele ciosów, posiada umiejętności

działające w grupie np. leczenie. Jest postacią którą łatwo zdobywa się doświadczenie, walczy na PVP jak i  z grupami potworków.


Mag jest to potężna profesja władająca magią tak jak nikt inny w Margonem. Używają magicznych lasek i różdżek.

Ich cechą jest stosunkowo mało punktów życia , duża obrona przed magią(Acm) i duży magiczny atak.

Łowca jest profesją posługującym się łukiem lub kuszą. Ma bardzo duży atak fizyczny,jest bardzo szybki dzięki czemu atakuje kilka razy pod rząd i robi uniki. Jest postacią bardzo dobrą na PVP.

Poziom | Spis expowisk

_________________________________________________________________________________________________
1-3 lvl | Króliki, Pająki, Żaby, Ropuchy, Wiewiórki (Wioski startowe, Ithan)
_________________________________________________________________________________________________
4-6 lvl | Szerszenie, Młode Żuki, Żuki, Świerszcze, Lisy (Wioski startowe i okolice, Dolina Yss i okolice, Wrzosowiska)
_________________________________________________________________________________________________
7-12 lvl | Zjawy (Stare Ruiny -> Zamek), Duże pająki (Wioski startowe), Żuki (Wioski startowe), Gaunty i Pełzacze (groty w Wioskach startowych), Żmije Zygzakowate (Niedźwiedzi Uskok, Brama Północy, Zniszczone Opactwo), Jelenie (Uroczysko, Brama Północy, Skalista Wyżyna, Zniszczone Opactwo, Mistyczny Bór)
_________________________________________________________________________________________________
10-15 lvl | Wilki (Stare Ruiny, Zniszczone Opactwo, Uroczysko), Pancerniki (Orla Grań -> Przejście Myśliwych, Niedźwiedzi Uskok, Ithan, Skalista Wyżyna), Niedźwiedzie (Niedźwiedzi Uskok, Mistyczny Bór, Zniszczone Opactwo)
_________________________________________________________________________________________________
15-20 lvl | Niedźwiedzie (Niedźwiedzi Uskok, Mistyczny Bór, Przełęcz Łotrzyków, Dziewicza Knieja), Bazyliszki (Zachodnie Rozdroża, Góry Zrębowe), Nieumarli (Stare Ruiny -> Zamek), Jeże, Bobry, Żubry (Prastara Puszcza, Tygrysia Polana)
_________________________________________________________________________________________________
20-26 lvl | Gacki Szare (Jaskinia w Dolinie Rozbójników), Demony (Eder -> Siedziba Maga), Lwy, Żubry, Pumy, Tygrysy (Prastara Puszcza, Tygrysia Granica, Osada Zulusów, Osada Mulusów), Zulusy (Tygrysia Granica, Osada Zulusów), Mulusy (Tygrysia Polana, Osada Mulusów), Tchnienie Ognia, Ogniste Podmuchy, Karminowe Skorpiony (Przełęcz Dwóch Koron -> Piekielna Sala Ognia), Stwory podziemne (Eder -> Grota złoczyńców p.1 - p.4)
_________________________________________________________________________________________________
27-32 lvl | Gobliny (Las Goblinów, Morwowe Przejście, Podmokła Dolina), Warany (Las Dziwów, Zasłonięte Jezioro, Spokojne Przejście), Żółwie (Las Dziwów, Zasłonięte Jezioro, Spokojne Przejście), Ghule (Wioska Ghuli), Stwory podziemne (Eder -> Grota złoczyńców p.1 - p.4)
_________________________________________________________________________________________________
33-40 lvl | Orki (Nawiedzony Jar, Zburzona Twierdza), Warany (Słoneczna Wyżyna, Las Dziwów, Cienisty Bór, Zasłonięte Jezioro, Spokojne Przejście), Żółwie (Las Dziwów, Słoneczna Wyżyna, Cienisty Bór, Zasłonięte Jezioro, Spokojne Przejście), Tolloki (Cienisty Bór), Grzechotniki, Kobry (Mroczny Przesmyk, Zapomniany Szlak, Kanion Szaleńców), Wilcze plemię (Kanion Straceńców), Gnomy, Aligatory, Krokodyle (Złowrogie Bagna), Puffy (Gościniec Bardów -> Pieczara Niepogody)
_________________________________________________________________________________________________
40-45 lvl | Magiczne/Srebrne Bazyliszki (Kanion Straceńców -> Pieczara Szaleńców), Kornidy (Przedmieścia K-H -> oba szyby kopalni), Orki (Nawiedzony Jar, Zburzona Twierdza), Żmije i Grzechotniki (Mroczny Przesmyk, Zapomniany Szlak, Kanion Szaleńców), Puffy (Gościniec Bardów -> Pieczara Niepogody)
_________________________________________________________________________________________________
41-52 lvl | Harpie oraz Złote Harpie (Mroczny Przesmyk), Żmije i Grzechotniki (Mroczny Przesmyk, Zapomniany Szlak, Kanion Szaleńców), Orły (Zapomniany Szlak), Śnieżne Tygrysy (Zapomniany Szlak, Mroczny Przesmyk), Olbrzymy (Zapomniany Szlak -> Kamienna Jaskinia), Galarety (Zapomniany Szlak -> Mokra Jaskinia), Pszczoły (Sosnowe Odludzie -> Grota Gathol p.4, Grota Furmurk p.4, Jaskinia Flamdowa)
_________________________________________________________________________________________________
53-60 lvl | Olbrzymy (Zapomniany Szlak -> Kamienna Jaskinia), Galarety (Zapomniany Szlak -> Mokra Jaskinia), Koboldy (Nizinie Wieśniaków -> Lazurytowa Grota), Darhouny (Zdradzieckie Przejście), Lazurowe Tygrysy (Andarum Ilami, Skały Mroźnych Śpiewów, Cmentarzysko Szerpów), Gnolle, Odyńce, Lochy (Wioska Gnolli, Radosna Polana), Pszczoły (Sosnowe Odludzie -> Grota Gathol p.4, Grota Furmurk p.4), Rosomaki (Zachodnia rubież, Nizina Wieśniaków), Pająki (Sosnowe Odludzie -> Rachminowa jaskinia p. 3)
_________________________________________________________________________________________________
61-70 lvl | Lochy, Odyńce, Węże, Niedźwiedzie, Rosomaki, Warchlaki (Nizina Wieśniaków, Gościniec Bardów), Darhouny (Zdradzieckie Przejście), Mnisi (Świątynia Andarum, Podziemia Świątyni), Galarety (Sosnowe Odludzie -> Grota Lurmurk p.4, Prastara Kopalnia Eroch p.4 - sala 2), Kozice (Baszta Wilczych Kłów), Wieczornice, Lesze, Południce (Księżycowe Wzniesienie), Rosomaki, (Szumiąca Gęstwina), Jaskiniowe Tolloki (Las Dziwów -> Gliniana Pieczara), Wermonty (Sosnowe Odludzie -> Rachminowa Jaskinia p.3, p.4 i p.4 przepaście), Demlisze (Sosnowe Odludzie -> Kopalnia Thudl Ultok p.4)
_________________________________________________________________________________________________
71-80 lvl | Błękitne Płomienie, Błędne Ogniki (Bagna Chojraków), Mnisi (Świątynia Andarum, Podziemia Świątyni Andarum, Biblioteka Andarum), Krasnoludy (Labirynt Margorii, Kopalnia Margorii, Margoria Sala Królewska), Magazynierzy (Magazyn Andarum p.1, p.2, Zbrojownia Andarum), Minotaury (Labirynt Wyklętych w Nizinie Wieśniaków), Galarety (Sosnowe Odludzie -> Grota Gerden p.3, Grota Lurmurk p.4), Rosomaki, Mrówki (Szumiąca Gęstwina i jaskinie), Lepsze Pumy (Sosnowe Odludzie, Księżycowe Wzniesienie, Trupia Przełęcz), Wermonty (Sosnowe Odludzie -> Rachminowa Jaskinia), Wieczornice, Południce, Lesze (Księżycowe Wzniesienie i jaskinia, Trupia Przełęcz)
_________________________________________________________________________________________________
81-90 lvl | Korredy (Winnica Meflakasti -> Magazyn Win, Winnica Meflakasti -> Zielona grota), Magazynierzy (Magazyn Andarum), Węże Kopalniane, Hydry (Szyb Solny za Mythar), Bandyci (Kwieciste Przejście i okolice), Orły (Złudny Trakt), Alghule (Płaskowyż Arpan -> Skalne Cmentarzysko), Szkielety (Płaskowyż Arpan, Sucha Dolina), Maczugoręcy (Sucha Dolina -> Kopalnia Żółtego Kruszcu), Mnisi (Andarum -> Biblioteka Andarum, Skały mroźnych śpiewów -> Erem Czarnego słońca), Szkielety (Andarum -> Krypta Świątyni Andarum, Skały mroźnych śpiewów -> Erem Czarnego słońca)
_________________________________________________________________________________________________
90-100 lvl | Korredy (Winnica Meflakasti -> Magazyn Win, Winnica Meflakasti -> Zielona grota), Drzewce (Okolice Mythar), Centaury (Okolice Mythar), Trujące i Lodowe Mykonidy, Lodowe i Purpurowe Włochacze, Niedźwiedziołaki (Andarum -> Śnieżna Grota, Skały Mroźnych śpiewów -> Firnowa grota, Lodowa wyrwa), Mykonidy (Andarum -> Śnieżna Grota), Rdzawe Wyziewy, Tańczące Płomienie, Złociste Płomienie (Baszta Wilczych Kłów, Bagna Chojraków), Impy (Sosnowe Odludzie -> Podziemne Rozpadliny p4, p5, Jaskinia Lurmurk p4, Kopalnia Griel-Uzbad p5, p6, Ochnowa pieczara p4, Grań Romtyn p5, Chodnik Mriding p6), Szkielety, Hieny (Dolina Pustynnych Kręgów, Sucha Dolina, Płaskowyż Arpan), Maczugoręcy (Jaskinia w Trupiej Przełęczy, Sucha dolina -> Jaskinia żółtego kruszcu, Szkielety (Skały mroźnych śpiewów -> Erem Czarnego słońca)
_________________________________________________________________________________________________
100-110 lvl | Mykonidy, Włochacze (Andarum -> Śnieżna Grota), Centaury (Lasy koło Mythar), Hydry, Barimnogi, Zurlorogi (Smocze Góry), Impy (Sosnowe Odludzie -> Podziemne Rozpadliny p4, p5, Jaskinia Lurmurk p4, Kopalnia Griel-Uzbad p5, p6, Ochnowa pieczara p4, Grań Romtyn p5, Chodnik Mriding p6), Niedźwiedziołaki (Andarum -> Śnieżna Grota, Skały Mroźnych śpiewów -> Firnowa grota, Lodowa wyrwa), Piraci (Latarniane Wybrzeże -> Grota Morskich Diabłów, Korsarska Nora)
_________________________________________________________________________________________________
110-120 lvl | Kozice, Górale (Wyjący Wąwóz, Babi Wzgórek), Centaury (Lasy koło Mythar), Szalone Misie (Gadzia Kotlina), Czerwone Orki (Orcza Wyżyna, Osada Czerwonych Orków), Gryfy (Gadzia Kotlina), Nimfy, Golemy (Kryształowa Sala Smutku), Kraby (Rem), Mumie (Ciche Rumowiska), Ognie, Żary, Golemy (Kuźnia Worundriela p.7 sala 1/2/3), Skorpiony, Feniksy, Demony (Magradit)
_________________________________________________________________________________________________
120-130 lvl | Szalone Misie (Gadzia Kotlina), Czerwone Orki (Orcza Wyżyna, Osada Czerwonych Orków), Gryfy (Gadzia Kotlina), Nimfy, Golemy (Kryształowa Sala Smutku), Kraby (Rem), Mumie (Ciche Rumowiska), Molochy (Baszta Wilczych Kłów -> Grota Heteryków), Ognie, Żary, Golemy (Kuźnia Worundriela p.7 sala 1/2/3), Skorpiony, Feniksy, Ifryty (Magradit), Szkielety (Wyspa Wraków), Arcymnisi (Ograbar-dun -> ? -> Piekielne Czeluście [tytan])
_________________________________________________________________________________________________
130-140 lvl | Berserkerzy (Opuszczona Twierdza), Szkielety (Wyspa Wraków), Gobliny (Lokum złych Goblinów), Czerwone Orki (Orcza Wyżyna, Osada Czerwonych Orków), Golemy (Caneum, Kuźnia Worundriela p.7 sala 1/2/3), Golemy (Caneum), Molochy (Baszta Wilczych Kłów -> Grota Heteryków)
_________________________________________________________________________________________________
140-160 lvl | Pradawne orki (Nawiedzone Kazamaty), Gobliny (Lokum złych Goblinów), Czarownice i Duchy (Tristam, Sabatowe Góry, Upiorna Droga), Golemy, Demiurgi (Caneum), Rogogłowi (Ingotia), Ważki (Jezioro Ważek, Pachnący Gąszcz, Las Zadumy)
_________________________________________________________________________________________________
160-170 lvl | Duchy pradawnych orków, Pradawne orki (Nawiedzone Komnaty), Rogogłowi (Ingotia)
_________________________________________________________________________________________________
170-180 lvl | Furbole (Zapomniany Las), Duchy pradawnych orków (Nawiedzone Komnaty)
_________________________________________________________________________________________________
180-190 lvl | Myszwióry (Kanały Nithal, Szlamowe Kanały) _________________________________________________________________________________________________
190-205 lvl | Sekta (Nithal -> Przedsionek Kultu, Sala Rozdzierania itd.)
_________________________________________________________________________________________________
205-220 lvl | Pająki, Robotnicy (Rozległa Równina, Pajęczy Las, Arachnitopia), krokodyle (Skryty Azyl, Zawodzące Kaskady, Mglisty Las, Złota Dąbrowa)
_________________________________________________________________________________________________
220-240 lvl | Maddoki, krokodyle (Skryty Azyl, Zawodzące Kaskady, Mglisty Las, Złota Dąbrowa)

Ostatnio edytowany przez John Rambo (2013-04-12 17:24:07)

Offline

#3 2013-04-12 20:24:32

English Style

Administrator

Zarejestrowany: 2013-04-10
Posty: 57847827
Punktów :   

Re: Margonem-Gra RPG

Dobrze ale mogłeś nie pisać 3 postów pod rząd... ale Leci + za pracowitość
/edit łącze posty i zapamietaj nie piszemy 2 postow pod rzad...
wiem ze to skopiowałeś ale to i tak dobrze !


http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRxCANX452QE5Ohs_Lg2pReBjZcp78b3LWpJ5cKurOYLFVlq6kA1w

Offline

#4 2013-06-20 17:15:56

 Dawid EX

Zbanowany

Zarejestrowany: 2013-04-10
Posty: 124
Punktów :   

Re: Margonem-Gra RPG

HISTORIA O WOJNIE MAGÓW:

Dawno temu (nie wiem jak dawno) Rozpętała się Wojna Magów. W wojnie magów brali udział przede wszystkim Magowie. Silni wojownicy, I kto jeszcze? Dowiecie się tego w wiosce startowej (wojowników) koło groty jednego z ludzi on opowie wam że wojownicy brali udział w wojnie magów. Ale jest jeszcze staruszek który opowie wam więcej o wojnie magów. Staruszek ten jest w Ithan w Wojnie Magów zabito mu żonę i dzieci. Ale za to opowieść o wojnie magów jest fascynująca. Lecz nie wiem czy cała. Kto opowie ja całą? Czy jest taki człowiek? Zagrajcie a może się dowiecie... A może nie...

Myślę że troszke was to zachęciło do grania w margonem I do przeczytania tej ciekawej Historii o Wojnie Magów.


Witajcie! Na Forum jestem jak pomocnik do zrozumienia gry Trans for mice! Wystarczy zapytać a odpowiem.

Offline

#5 2013-06-23 19:52:47

English Style

Administrator

Zarejestrowany: 2013-04-10
Posty: 57847827
Punktów :   

Re: Margonem-Gra RPG

W margonem dodali ostatnio dodatki Są zajebiste! Oby tylko nie psuly sie dodatkij ak ktoś używa dodatków z Margonem i MargoExtend


http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRxCANX452QE5Ohs_Lg2pReBjZcp78b3LWpJ5cKurOYLFVlq6kA1w

Offline

#6 2013-07-03 11:48:20

 Dawid EX

Zbanowany

Zarejestrowany: 2013-04-10
Posty: 124
Punktów :   

Re: Margonem-Gra RPG

Pomyślałem że może poszukam czegoś na temat expienia... NIC NIE ZNALAZŁEM. ale po chwili znalazłem inne forum... wiec przeczytałem i i połowę skopiowałem. A raczej całe

1 poziom:
Zabijamy 3 króliki.
Uwagi; Leczymy się mięsem, które nam wyleci.
Plusy: Mięso leczy nam życie, które straciliśmy.
Minusy: Nic.
Elita; Nie ma.
Questy; Idziemy do namiotu pancernego Waldka. Jego żona prosi o 10 udek z królika. Przynosimy udka. Dostajemy cheb, punkty doświadczenia i złoto.

2 poziom:
Zabijamy 4 króliki.
Uwagi; Aby zdobyć troszkę pieniędzy na ekwipunek, pozbieraj leżące w wiosce przedmioty takie jak mięso, nagietki, szałwie, koniczyny.
Plusy: Mamy z tego sporo pieniędzy.
Minusy: Praca monotonna.
Elita; Nie ma.
Questy; Nie ma.

3 poziom:
Idziemy do medyka i zabijamy 4 świerszcze.
Uwagi; Po zabiciu świerszcza idź do medyka.
Plusy: Nie ma.
Minusy: Trzeba cały czas chodzić do medyka.
Elita; Nie ma.
Questy; Zabij 12 świerszczy dla medyka. Złoto i exp.

4 poziom:
No i mamy 4 poziom. Idziemy na młode żuki i zabijamy 5.
Uwagi; Ludzie najczęściej wybijają młode żuki, więc jest ich mało.
Plusy: Nie ma.
Minusy: Nie ma.
Elita; Nie ma.
Questy; Brak informacji.

5 poziom:
Dalej zabijamy małe żuki i dobijamy do 6 poziomu.
Uwagi; Tym razem musisz zabić ich więcej.
Plusy: Nie ma.
Minusy: Nie ma.
Elita; Nie ma.
Questy; Brak informacji.

6 poziom:
Dobijamy do siódemki na żukach.
Uwagi; Mamy już jakieś grosze, więc idziemy kupić EQ.
Plusy: Wiemy już co nieco o expieniu.
Minusy:
Elita;
Questy;

7 poziom:
No cóż, nadal zabijamy żuki.
Uwagi;
Plusy:
Minusy:
Elita;
Questy;

8 poziom:
Mamy jakieś tam EQ, więc idziemy na jelenie.
Uwagi; Jelenie są poza wioską.
Questy;

9 pozom:
Kupujemy nowe EQ, expimy na jeleniach.
Uwagi; Zacznij wybierać się w podróż i uciekaj z wioski.
Plusy:
Minusy:
Elita;
Questy;

10 poziom:
Gotowy/a? To idziemy na szare wilki.
Uwagi; Musisz mieć dobre EQ.
Plusy:
Minusy:
Elita;
Questy;

11 poziom:
Wybieramy się do Ithan i Torneg robić questy.
Uwagi; Musimy znać drogę.
Plusy:
Minusy:
Elita;
Questy;
Teleport do Ithan (10 lvl) – płacimy 1k złota i dostajemy 309 expa.
Zabić szczury zza domu Unila (11 lvl) – zleca prawy strażnik przy bramie. Zabij: Szczur* (0/5) - 393 expa, 700 złota i pierścień szczurołapa.
Wykonaj prace gospodarcze dla Idalii z Torneg (10 lvl) – napełnij wiadro wodą > wieśniak przy studni – odszukaj Krasulę i daj jej pić – wróć do babci i do Krasuli, by ją wydoić – z mlekiem do babci, a potem do kota, by się napił – dostaniemy ~928 expa i skórzane rękawice siły.
Rozwiąż konflikt pomiędzy zakochaną parą z Torneg - porozmawiaj z Lidią (przy fontannie) (10 lvl) – odszukaj Dena – jest za rzeką w Torneg – wróc do Lidi „...zmień zachowanie...” – da chustkę i mamy wrócić do Dena – „...kocha i się zmieni...” dostaniemy hełm – i wracamy do Lidii – dostaniemy perłę i 1001 expa i 20 złota.

12 poziom:
Idź do groty w Zniszczonym Opactwie (południowy-wschód)
Uwagi; Musimy sobie kupić dobre EQ.
Plusy:
Minusy:
Elita;
Questy;

13 poziom:
Idziemy expić na miśki (16 poziom).
Uwagi; Jest ich sporo w Orlej Grani i Niedźwiedzim Uskoku.
Questy;

14 poziom:
Dalej expimy na niedźwiedziach, ale staramy się dedać pancerniki z 16/19 lvlem.
Uwagi; Kupujemy nowe EQ.
Plusy:
Minusy:
Elita;
Questy;

15 poziom:
Idziemy na nieumarłych, jak dajemy radę.
Uwagi; Musimy mieć b.db EQ na 15 poziom!
Plusy:
Minusy:
Elita;
Questy;

16 poziom:
Expimy na nieumarłych.
Uwagi; Musimy iść wcześnie rano lub późno wieczorem.
Plusy:
Minusy:
Elita;
Questy;

17 poziom:
Nadal nieumarli.
Uwagi; Musisz mieć sporo mixów.
Plusy:
Minusy:
Elita;
Questy;

18 poziom:
Idziemy do Eder na demony (22,23 lvl).
Uwagi; Tylko walka turowa. Mixy kupimy w Eder u (podamy).
Plusy:
Minusy:
Elita;
Questy;

19 poziom:
Dalej demony.
Uwagi; Musimy mieć mnóstwo mixów oraz około 50k na nie.
Questy;

20 poziom:
Nadal demony.
Uwagi; Zgrupuj się z kimś o swoim lvlu. Szybciej pójdzie.
Questy;

21 poziom:
Exp na demonach.
Uwagi; Możesz pakować manatki.
Questy;

22 poziom:
Przenosimy się za Karka-Han, a mianowicie na Zulusy.
Uwagi; Kupcie 2 torby, które mają po 10 miejsc, bo braknie na mixy.
Questy;

23 poziom:
Nadal Zulusy/Mulusy.
Uwagi; Mixy musisz mieć leczące 850 z Mythar.
Questy;

24 poziom:
Mulusy/Zulusy.
Uwagi; Przygotuj się na zmianę środowiska.
Questy;

25 poziom:
No i idziemy na Gobliny. Gobliny są w Lesie Goblinów.
Uwagi; Weź osobę do grupy, bo gobliny to elity.
Questy;

26 poziom:
Nadal Gobliny.
Uwagi; Gobliny są często wybijane.
Questy;

27 poziom:
Gobliny, ale jedna zmianka, możesz sam/a expić.
Uwagi; Chcesz sam/a bić? Weź grupkę przyjaciół, proś o pvp, a oni padną.
Questy;

28 poziom:
Nadal gobliny.
Uwagi; Exp, exp.
Questy;

29 poziom:
No i się przenosimy. Idziemy na Ghule.
Uwagi; Idź w grp.
Questy;

30 poziom:
Nadal exp na Ghulach.
Uwagi; Idź sam.
Questy;

31 poziom:
Exp, exp.. Ghule.
Uwagi; Bij grupy.
Questy;

32 poziom:
Zmieniamy miejsce expa. Idziemy pod Ithan na orki!
Uwagi; Weź kogoś do grupy.
Questy;

33 poziom:
Orki, nadal w grupie.
Uwagi; Uważaj na orki 46 i 46 (grupa).
Questy;

34 poziom:
Orki dedaj już sam.
Uwagi; Zacznij się pakować.
Questy;

35 poziom:
Przenosimy się na warany/gnomy.
Uwagi; Warany są za Eder, a gnomy są przy Mythar.
Questy;

36 poziom:
Gnomy i warany.
Uwagi; Masz blisko do Mythar. Kup mixy.
Questy;


37 poziom:
Exp na samych gnomach.
Uwagi; Jeśli chcesz, to stój na elicie (nazwa).
Questy;

38 poziom:
Gnomy.
Uwagi; Musisz mieć sporo kasy.
Questy;

39 poziom:
Ostatni poziom expienia na gnomach.
Uwagi; Kup mnóstwo mixów, lecimy gdzie indziej.
Questy;

40 poziom:
Znów zawitaliśmy mapki pod Ithan. Tym razem wybieramy się na kobry/ harpie.
Uwagi; Polecamy wziąć kogoś do grupy.
Questy;


41 poziom:
Podedaj kobry/grzechotniki, ale już sam.
Uwagi; Uważaj na dedaczy.
Questy;


42 poziom:
Nadal kobry i grzechotniki.
Uwagi; Weź osobę broniącą cię.
Questy;


43 poziom:
Idź na harpie w grupie.
Uwagi; Weźcie jedną osobę z wysokim poziomem.
Questy;


44 poziom:
Orły, olbrzymy, tygrysy śnieżne.
Uwagi; Oczywiście w grupie.
Questy;


45 poziom:
Orły/olbrzymy.
Uwagi; Grupa.
Questy;


46 poziom:
Galarety w Zapomnianym Szlaku.
Uwagi; Weź osobę z lvlem bliskim twojego i jedną broniącą.
Questy;


47 poziom:
Galarety.
Uwagi; Osoba broniąca potrzebna będzie.
Questy;


48 poziom:
Przenosimy się na Koboldy, są niedaleko Nithal.
Uwagi; Idź w grupie.
Questy;


49 poziom:
Oczywiście koboldy.
Uwagi; Idź sam.
Questy;

Miałem to do 50 lvl.

A i jeszcze cos jest  to tylko dla wojownika ale inne profesje też mogą.


Witajcie! Na Forum jestem jak pomocnik do zrozumienia gry Trans for mice! Wystarczy zapytać a odpowiem.

Offline

#7 2013-07-06 18:24:53

 Dawid EX

Zbanowany

Zarejestrowany: 2013-04-10
Posty: 124
Punktów :   

Re: Margonem-Gra RPG

Witam!

Nie którzy z graczy Marmonem pytają się czy warto zakładać WŁASNY klan... Sami uznacie to a ja napisze plusami i minusami (plus + minus -)

+ więcej expa jak się ulepszy klan.
- Na klan traci się 1.000.000 złota...
- W klanie wpłacanie do skarbca ogromne sumy złota (Możemy stracić nawet miliardy złota)
+ Można sobie pogadać na chacie klanowym
+ Można dawać rangi i je stwarzać
+ Można dawać pakty o wojnie/przyjaźni z innymi klanami

Nie wiem ile jeszcze plusów minusów zostało...

Nara!

Wasz Modo
Dawid


Witajcie! Na Forum jestem jak pomocnik do zrozumienia gry Trans for mice! Wystarczy zapytać a odpowiem.

Offline

#8 2013-07-21 11:54:41

English Style

Administrator

Zarejestrowany: 2013-04-10
Posty: 57847827
Punktów :   

Re: Margonem-Gra RPG

Np. Mój klan jest ulepszony za 10 m I nie opłacało sie..... ale no klanu nie usune ;d


http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRxCANX452QE5Ohs_Lg2pReBjZcp78b3LWpJ5cKurOYLFVlq6kA1w

Offline

#9 2013-07-21 12:19:11

 Dawid EX

Zbanowany

Zarejestrowany: 2013-04-10
Posty: 124
Punktów :   

Re: Margonem-Gra RPG

Ciekawe czy w margo ban na IP Minął...


Witajcie! Na Forum jestem jak pomocnik do zrozumienia gry Trans for mice! Wystarczy zapytać a odpowiem.

Offline

#10 2013-07-21 12:22:07

English Style

Administrator

Zarejestrowany: 2013-04-10
Posty: 57847827
Punktów :   

Re: Margonem-Gra RPG

Za multi raczej nie ale albo masz na forever albo jakaś czasówke


http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRxCANX452QE5Ohs_Lg2pReBjZcp78b3LWpJ5cKurOYLFVlq6kA1w

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.exz-liga.pun.pl www.party-club.pun.pl www.waszaklasa.pun.pl www.naruto-gtf.pun.pl www.c-o-d.pun.pl